tisdag 24 mars 2009

金曜日 2009年3月6日 vad är en idol?


goder dagens allihopa

gick upp 7.25 idag, mamma och pappa ringde 6.45, däremellan sov jag alltså xD

känner mig så sjuk idag xS har ont i huvudet, har feber och det känns som om jag ska spy hela tiden, kan någon rädda mig?

menmen, hem idag då =)
fast mamma ska till Norge idag igen =O Jag menar, hon var precis i Norge förra helgen! Menmen, då får man alltså ha en lugn plugg-helg med pappa och hundarna, långa hundpromenader med prat om pappas uppväxt, yeay (^o^)/

stackars mamma, får inte vara med...=(

första lektionen hade jag samhällskunskap om Kina, andra lektionen hade jag histori om...kan någon gissa?...ja, rätt Kina! =P lunch åt jag i min lägenhet, det blev, som vanligt, ris med brunsås,ost, skinka och ketchup =)

Sanne har varit sjuk idag, men det är ju okej, hoppas hon någonsin hinner bli frisk!

tredje lektionen, nu alltså jobbar vi med den mutliga delen av SVB-nationella...jag ska göra om "idoler", till det har jag en fråga, vad är en idol egentligen? jag ser en idol som en förebild, ifall vi säger så är min förebild min pappa, då han alltid gör det han vill, och har han sagt någonting så gör han det också.
Ifall vi ser en idol som en sångare, skådespelare eller liknande så skulle jag nog välja den tyska sångerskan LaFee, då hon säger exakt det hon själv vill, och hon gör många protestlåtar som går rakt in i hjärtat...

men hur ser vi egentligen på "idoler"?

detta ska jag lista ut, snarast möjligt...

nästa lektion är FöretagsekonomiB, där ska jag jobba med att fylla i en verifikations- eller liknande stämpel...det blir säkert roligt xD

höres senare =)

lägger upp en bild som jag har gjort också, det är en signatur till ett forum:

Jaa-naa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar