tisdag 24 mars 2009

Torsdag den 6. november 2008

Alltså igår var ännu en tråkig dag.
Började med en tidig morgon vilken jag inte har haft på många onsdagar då jag normalt har min första lektion klockan 12.30. Men igår var jag tvungen att gå upp så jag skulle hinna till skolan till 8.30.

Hade temadag om USA 50-60 talet. Gick väl bra, men efter det hade jag ingenting att göra till 18.00 då japanskan började.

Japanskan var jätterolig (^-^)
Vi arbetade i ungefär en kvart och sedan pratade vi om Japan i en timma xD I den tiden hade vi fika i en halvtimma också.

Lugn kväll (^_^)



Idag gick jag upp ungefär 8 idag då jag började skolan 10.05.
Hade då Företagsekonomi med Göran. Det var tråkigt, fast ändå inte.
Vi hade en lång genomgång, det var tråkigt. Men vi jobbade med ekvationer (^-^)v

Sen var det en timmes lunch och nu har Historian börjat. Har det med Kathryn.
Vi pratar om the Renescance.

Sedan kommer jag ha Filmredigering där vi nog kommer fortsätta med våran Reklamfilm.
Nja, jag trodde nog, när jag valde det, att det skulle vara roligare. =O
Men, men...nästa år kommer jag nog välja Bild.

Det var det...Här kommer då dagens dikt:

Would you care?
Would you cry at night if you knew?
I don't think you ever would,
look at me that way.
But you wouldn't care,
if I'd dissappear.

ByeBye (^_-)V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar