tisdag 24 mars 2009

木曜日 2009年3月5日


hej igen

sådär, på lunchen åt Sanne och jag pannkakor nere på restaurangen, när vi gick upp till femman igen så pratade vi om syd- och centralamerika xD intressant.

matteprovet gick bra, det var bara en uppgift som jag inte kunde...men, men jag kunde pq-formeln i alla fall =D

Till Filmredigeringen försvann Sanne hem, men jag klarade mig med att titta på en Taiwanesisk drama, riktigt rolig var den...men men.

jag gick sedan hem och fortsatte se på det taiwanesiska dramat...kommer inte på vad dramat hette, fråga, jag kan titta upp d ifall någon vill veta.

tvätten gick bra med, men det hände mig en jättepinsam sak när jag skulle gå ner till tvätten öppnade jag dörren och precis då kom min granne, jag hoppade naturligtvis till, det är ju inte vanligt att det kommer en granne i ett lägenhetshus xD

aja, äter ris nu och ser på mythbusters på discovery, hem imorgon då =D

jaa-naa, oyasumi =)

hörs imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar