tisdag 24 mars 2009

木曜日 2009年3月5日 ねむいい klar med engelskan =D


Hej igen =)

Jag diskade igår ändå...gick o la mig vid halv tolv eller någonting.
Men på något sätt är jag inte så trött idag ändå =O

bara för att, en bild på min älskling <33

Mamma ringde halv åtta och väckte mig, jag trodde seriöst att hon skulle ringa kvart i sju, så som dom brukar göra...
men man kan ju aldrig veta =P

Gick alltså upp vid 7.50 och duschade, sedan satte jag mig vid datorn och började med engelskan, är ju lite svårt utan att ha läst hela, men det viktigaste hade faktiskt fastnad i mitt huvud =D
Sedan var det redan dags att gå till skolan...
I skolan gjorde jag klart engelskan och beställde en utbildningskatalog till LTU.
Nu har jag företagsekonomi och vi går igenom konstiga ord som kontering och verifikation. men det är säkert bra att veta ifall man, som jag, vill jobba med ekonomi senare i livet =P

Jag och Sanne ska köpa mat i Restaurang Emanuel idag =D
Det är "Open Forum Discussion" kvart i tolv idag, handlar om de första Européer som åkte till Amerika, jätteintressant..

Nu längtar jag till trean där vi äntligen kommer ha filosofi =)
men men...hinner inte skriva mer nu, skriver mer senare istället

Sophie says bye! (^o^)/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar