tisdag 24 mars 2009

火曜日 2009年3月3日 kvällen :O

Sådär ja, nu är jag så långt klar med allt annat att jag kan börja med engelska och tyska läxan...XS

Har gjort en hemlig sak när jag kom hem, och min lunch till imorgon =D
BIlden kommer snart XD

Det gick riktigt bra på gympan, mitt lag vann, tror jag...=O

Sedan gjorde jag så mycket mat, till lunchen, att jag inte vet vad jag ska göra med den =O

'mamma & pappa' saknar er jättemycket! <33 style="text-decoration: underline;">
'Anton & Jennifer' och vart har ni varit under lovet ? :O

Hur ska man hinna med alla läxor och prov och grejs? Jag tror att lärarna har sluat leva ett annat liv än på skolan, jag menar, de har säkert en massa jobb som de måste ta hem också =O

Orkar inte skriva mer idag, måste plugga, så...
Vi ses =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar