tisdag 24 mars 2009

火曜日 2009年3月3日

Massa jobb, men ingen verkar uppskatta det :O
Jag lämnade in min historia idag fast jag har två mer veckor på mig och det enda jag fick höra var:
"ändra det och ändra de" osv.
men seriöst...orka XS

Aja, igår efter skolan satt Sanne <3 och jag kvar till efter fem för att vänta på att hennes mamma skulle hämta henne...blev klar med historian iaf...

Sen hade jag judo träning...jag böjde min sida i slutet av träningen och fick ganska mycket ont =S

bilden talar för sig själv
Jag tror att bilden talar för sig själv... XS

Sedan gjorde jag inte mycket mer igår iaf...sov xD

Gick upp kvart i åtta idag, väldigt sent eller?

Sitter just nu med en jättestor Samhällsuppgift om Kina...en bokrecension i engelskan där jag inte ens läst ut boken och ett matteprov på torsdag, samtidigt som jag ska göra en presentatio i tyskan och politik...jag ska hålla en lektion med det...no way!!

När jag lyssnade på Aqua's låt "Roses are Red" så hörde jag en text som jag verkligen blev kär i, och jag tycker att den passa perfekt till Sanne<33

"Roses are red
violets are blue.
Honey is sweet,
but not as sweet as you"

<33

Men, men får jobba nu, har gympa sen också xD skriver mer senare...

じゃね 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar