fredag 27 mars 2009

2009年3月27日

Hur kan detta ha hänt?!
Vaknade imorse och kunde inte förmå mig att hitta en stark anledning till att gå upp.
Efter gårdagens fina, varma väder vaknade jag imorse med ganska varmt snöoväder
Vill inte ha mer snö vill ha våren nu, jag vill att det ska vara varmt!

Igår tvättade jag iallafall kläder och åt brysselkål.
Tittade på tv och satte vid datorn.
Innan dess var jag med Sayomi och åt Sushi och handlade till Sayomis mamma.

I förrgår så hade jag japanska det var jätteroligt
Fick låna en till bok av Hanna och så pratade vi jättelänge.

Har samhäll nu, och jag vet inte om jag orkar något alls idag ... mamma hämtar mig idag efter skolan och så ska vi leta present till Eleonor som fyller 21 på lördag, grattis gumman

Skriver mer senare eller något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar