tisdag 24 mars 2009

月曜日 2009年3月2日 Sanne is Back! <3

Sanne är tillbaka i skolan igen =D
Gud vad jag har saknat dig gumman <33

Gjorde klart min historia uppgift igår. Egentligen skulle den ha varit inne för en månad sen...eller nåt. xD
Var med Anton i helgen, gick ut o gungade, pratade jättemycket och tittade på Legally Blond.
Nu vet jag absolut vilken som är min älsklingsfilm! Legally Blond! =O

Nu vill jag bara säga en sak...
Sanne, du betyder jättemycket för mig, du är en av få som förstår mina problem och du är alltid där för mig, när du nu svarar i telefonen XD. Jag kommer alltid stötta dig och du kan alltid lita på mig. Ifall du behöver hjälp, så hör av dig, jag kommer ta första bussen, eller kidnappa bilen xD, och komma till dig omedelbart. Jag är seriöst jätteglad att jag träffade dig, du betyder allt!

Och alla andra av mina vänner, ni kan lita på mig, jag älskar er <3

Så, nu till väsentliga saker. Jag var tvungen att ta bussen hem i fredags :O
Altså Västtrafik måste ha damp. Bussen från Trollhättan beräknas vara på kampenhof halv fem...och bussen hem går halv fem. Hur fan har de tänkt sig att man ska hinna dit? Altså ibland blir jag lite lätt iriterad!
I helgen hände inte allt för mycket...var med Anton och Pappa då Mamma var i Norge och tjänade pengar. Vi hämtade Mamma på Torp på söndagen och jag fick lite nya kläder, för att vi ändå var där ni vet ;P

Altså seriöst, jag orkar inte skriva mer nu...See ya :D

PS. Jag älskar er Mamma och Pappa, och mina nära vänner <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar