tisdag 24 mars 2009

金曜日 2009年3月13日 fredag den 13:de igen

hejhej =)

så, idag är det då Fredag den trettonde för andra gången i år =O
var inte det bara en månad sedan sist? Ju, den 13. februari var också det, en fredag den trettonde =O

aja, igår hade vi sista delen av samlevnadsgrejjimojen. Mådde dåligt men ingen såg något =) som sagt, jag är stark =D
som gruppuppgift gjorde vi en pjäs, den handlade, iallafall i min grupp, om en buss där olika människor möts, jag spelade en väldigt feminin homosexuell man/kille som var irriterad för att min kille inte hade ringt xD
som förklaring så skulle tjejerna vara killar för en dag, och killarna var tjejer :P I pjäsen fanns också en homofob som gjorde det väldig bemärkt...sånna finns ju.

I slutet av skoldagen tittade jag ut, och allt var vitt =S orkar inte mer snö...
jag sov typ hela dagen igår efter skolan, fixade tvätten och sov ännu mer, vaknade sedan idag och kände att jag bara ville försvinna, under hela min förkyling har jag aldrig känt mig sååå dålig xS
tror jag har feber, ser typ dubbelt, har jätteont i huvudet, hostar som attan, fick till och med avböja en tävling som jag egentligen skulle döma på imorgon xS
jag känner att jag bara vill dö! mamma, hjälp mig ='(
har så ont, vill sova, men till det måste jag komma hem, och jag menar, jag kan ju inte sova hela mitt liv heller!

aja jaa-naa

PS: min dröm:

'min säng'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar