tisdag 31 mars 2009

2009年3月31日

tjena (=

Igår, efter projektarbetet gick jag hem och åt makaroner med rödkål och bacon, det var jättegott! Tittade på ett drama från Taiwan och gick sedan till skolan för Historia-prov. Det gick ganska bra, det var ändå inget riktigt prov då vi fick ta med vår historiebok och våra anteckningar. =O

Sedan, efter att ha gått hem från skolan, tittade jag på samma drama igen, innan jag började plugga lite. Jag åt makaroner till kvällsmat och tittade på Mythbusters innan jag gick till sängs för dagen...

Idag ringde pappa och väckte mig, låg kvar och drömde i 10 minuter. Gick upp och gjorde iordning mig, läste manga och så skickade Sanne ett SMS att hon var på väg, så jag gick till skolan. När jag kommit till skolan, lämnade jag mina saker i salen och gick ner till 2:an för att vänta på Sanne.

Det är en Dalmatiner som bor i skolbyggnaden, den blev jätteglad när den såg mig O= hundar är verkligen klokare än vad man tror. Längtar så till jag kan skaffa en hund.

Mina lektioner idag är: engelska, samhäll och idrott. Så, jag skriver senare =)

PS: mår inte alls bra idag. Har jätteont i huvudet och min handled har börjat ha sitt eget liv nu =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar