måndag 30 mars 2009

2009年3月30日 ねむいい

Hej igen (=

i lördags fyllde Ellie 21 år...grattis (=
ritade en bild till henne som faktiskt blev ganska likt.
Hon fick också en sparbössa som såg ut som en blommig uggla och ett presentkort från Åhléns på 150 :-
Jag körde dit och det gick jättebra =D Var där medan vi åt. Först fick vi tacopaj med tacochips och sedan pratade alla om saker som inte intresserade mig då jag somnade i en fåtölj. Sedan fick vi tårta =D
Sen blev det tråkigt då Ellie, Robert och David åkte till Uddevalla för att festa.
Ville hem, så jag sa till pappa att komma och så körde jag hem igen =O
gick till Anton och spelade Grey's Anatomy spelet =D det är jätteroligt
Vi gick ut innan Earth Hour och köpte dricka och tacochips. Gungade lite och gick tillbaka. Jag var med på Earth Hour, men inte Anton. Så vi spelade kort "skitgubbe" och nåt annat spel som jag inte kommer ihåg vad det heter.
Gick hem när mina föräldrar ringde och så gick vi o la oss.

söndagmorgon väckte pappa mig för att vi skulle gå ut med hundarna, så att mamma skulle kunna sova, men hon vaknade och pappa tyckte att vi skulle gå ut ändå =(
Var så trött att jag bara ville sova. Vi åt i alla fall frukost när vi kom tillbaka med hundarna. Pappa ville till TORP köpcentrum för att våra telefoner har gått sönder, När vi var där köpte jag också en ny mobilsocka =P Men jag körde till TORP med =D Även till ÖB. Där köpte vi skohyllor som jag fick bygga ihop när vi kom hem. Jag körde också hem =)
Hemma åt vi potatisgratäng och kyckling. Sedan gick mina älskade föräldrar och la sig. Jag gjorde lite fika och väckte dem när jag hade matad hundarna och när fikat var klart.
Sedan spelade vi kortspelet "Rommy" och sen körde mina föräldrar hem mig. Jag skulle egentligen kört då med, men jag ville inte köra då jag var trött och hade ont i huvudet.
När jag kom hem till lägenheten åt jag macka med senapssill och pluggade lite, ritade en bil till Sanne och en annan bild på en kille som jag har drömt om, men jag vet inte vem han är =S.
Sedan tittade jag lite på tv och sedan so jag efter "Time Warp".

idag gick jag upp nästan direkt efter att mina föräldrar ringde mig, jag gjorde i ordning mig och gick till skolan jättetidigt för att jag skulle skriva klart idrott & hälsa A uppgiften. glömde mobilen hemma så jag var tvungen att gå hem och hämta den. Kom tillbaka till skolan och skrev klart idrott & hälsa uppgiften och skickade in den. Sedan började vi med genomgång om Engelska B nationella provet.
Hade klassråd nyss där jag gick igenom nästa års terminstider. här är dom för de som bryr sig:

HT 2009

14 augusti terminstart 3:an =D
V.44 höstlov
12.-13. november temadagar
21. november Öppet Hus
23. november Kompledigt ^
18. december terminslut

VT 2010

7. januari terminstart
3. februari friluftsdag
V.8 sportlov
V.14 påsklov
4. juni avslutning & studenten (=D

Nu har jag projektarbete, så jag skriver mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar