tisdag 24 mars 2009

月曜日 2009年3月16日 ねむいい

Jag mår bättre idag (^o^)
somnade gott vid halv elva igår kväll och det tar...

I lördags sov jag väldigt mycket, men eftersom jag gick till sängs vid åtta på kvällen innan så hela familjen vaknade vid halv åtta - åtta på morgonen på lördagen. Vi åt frukost och sedan gick pappa och jag med hundarna medans mamma fick sova då hon har jobbat tre veckor i streck.

Hundarna verkar må bra, förutom att Cassidy har fått en förkylning, så som mamma, pappa och jag xD.
Det var väldigt dåligt väder i lördags, så vi sov och på kvällen tittade vi på tv.
Vi tittade mycket på tv, och jag blev väldigt glad efter Melodifestivalen.
Den rätta artisten vann! Det är första gången som den artisten vinner som min familj tycker!
Jag menar, "snälla,snälla" var ju sämst i historien!

I söndags var det fint väder så hela familjen gick med hundarna.
Satt ute väldigt länge innan vi gick in och mina föräldrar la sig efter lunchen, jag gjorde signaturer till forum innan jag fixade fika och väckte mina föräldrar och så spelade vi kort innan jag packade mina väskor och la in dem i bilen innan jag backade ur bilen och väntade på mamma och pappa.
Just det ni hörde rätt...JAG backade ur bilen och körde hem till lägenheten i Trollhättan (>o<)
Det var jätteläskigt, men jag klarade mig jättebra, till och med när mamma var i bilen xD.

Sedan tittade jag på tv och gick sedan till sängs.
Nu har jag haft engelska där jag fick bedömma andras arbeten inför Nationella Provet i engelskaB.
Ska byta sal nu, så hörs (>.<)

Jaa-naa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar