tisdag 24 mars 2009

水曜日 2009年3月4日 japanska och asiatisk glass :D

hej igen =D

lite rosor för finhetens skull:



har varit på japanska, vi har faktiskt 2 timmar japanska i veckan, istället för de 1,5 timmar vi betalar för =D
vad jag åt till kvällsmat och efter:
- ris, brunsås, kokt skinka och ost
- asiatisk mjölkglass mel päron, honung och mandel
- tomater

måste diska imoron, jag har ingen plats någonstans i köket xD
men jag lovar att göra det imorgon!!!
jag lovar också att jobba med engelska imorgon, det måste änna in i övermorgon :P
Prov i matte imorgon tredje lektionen, första lektionen har jag TTF där jag ska jobba med engelska, andra lektionen har jag företagsekonomi och sedan lunch i min lägenhet. den tredje lektionen har jag som sagt matteprov (algebra, yeay :D) och slutligen, den fjärde lektionen har jag filmredigering där jag och Sanne kanske ska börja filma?

Efter skolan ska Sanne och jag kanske plugga...får se hur det blir...=P
Jag kommer i alla fall sitta med engelska, svenska och/eller japanska, får se hur det blir =P men jag lovar att jag kommer att jobba med engelskan! I promise Gareth! =O

Ska tvätta också =O =S

Det var allt, kom på att jag ska duscha imorgon på morgonen också =P.
Ska kanske diska nu, eller bara lägga mig.

Jaa-nee, oyasuminasai!

PS. längtar sååå till sängen !! *O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar