tisdag 24 mars 2009

2009年3月24日 kallt

Vad kallt det är ute!!!
Det var vår och så vaknar man på morgonen så är det snö och minusgrader ute (-.-')
Jag är redan förkyld ...varför kan inte våren komma nu?

Har precis öppnat den här bloggen för att jag tyckte helt enkelt att den är snyggare och så är det lättare att hålla koll på när jag la in vilket inlägg...

Mår inte alls bra, känner mig yr men gick upp klockan 7.00 idag och gjorde iordning mig...
var i skolan typ 7.40 bara för att jag ville spel ' WHO AM I ' på H!O
Tack vare 'Faraithi' har jag blivit beroende av det (>.<') Här är ett exempel: Vem är det:

_____________________________________

ju: Jennifer & Anton



fast vi tar bilder med H!P medlemmar.
Det är jätteroligt o(^o^)o

På engelskan kom Sanne och jag på att vi skulle göra en dokumentär om Kanada...
Sen började vi söka fakta.

På samhällen skulle vi samlas på 11:an ute på terrassen. Det var svinkallt och väldigt meningslöst.
Vi var tvungna att gå ut bara för att George ville börja prata om Kultur och Natur , jag menar, varför?
Nu så ska vi prata om vad som är 'svenskt'.
Jag fattar inte (>.<)

aja, ska försöka koncentrera mig nu...cya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar