måndag 7 september 2009

Oj då >.<

Det blev visst inte så mycket bloggande gjort ändå >.<'
Trodde faktiskt jag skulle börja blogga mer, men jag har verkligen en massa att göra nuförtiden!

Börja med förra veckan, Sanne sov över hos mig hela veckan. Vi hade jätteroligt! Pratade massa och pluggade lite också ^^) Vi åt sushi på tisdag och pluggade ännu mer T_T Det regnade hela tiden så vi var mest i min lägenhet och såg på tv...
På torsdag kom Andreas förbi och tog med sig Sanne ut till Restaurant så jag tog hand om Link så länge. Var ganska gött att komma ut lite grann. ^o^
Stannade sedan i min lägenhet under helgen, det var ganska skönt att få lite ensam tid, men om det regnar kommer man inte ut så jag blev lite "freak" medan jag väntade på Hanna.
Hanna kom på lördag eftermiddag och vi gick då till Mikko sushi och åt jättegott sushi! Det var jättegott, men priserna och bitarnas storlek var lite motsägande. När man betalar mer än på ichiban (där har dom jättestora bitar) men ändå bara får halva storleken på sushin så känns det ju lite konstigt >.<
att vara med Hanna var jätteroligt n_n lördag kväll/natt gick åt att se på en massa KAT-TUN videos och äta onigira som var fylld med tonfisk sallad, jättegott faktiskt n_n och Hannas kaka blev asagott, fast det var första gången hon gjorde den!

Sanne kommer senare idag så då blir det väl lite pluggande...annars så har jag haft elevråd idag, blev kassör ^o^
fick en kalender av av Korimi och ska jobba lite nu, har redovisning på ekonomin senare (=

Va mycket det blev >.<'

Skriver lite senare ^^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar