måndag 31 augusti 2009

Sanna Nielsen och ruskigt ont!! T_T

Sanna Nielsen hade konsert i Högsäter kyrka o_O
Just det, i HÖGSÄTER kyrka o_o

Haha >.<'
Just det...

Sanna Nielsen har klippt håret (bilder kommer senare).
Det är sjukt snyggt!!

Jag har också fått en autograf ^^)

Men hon är verkligen bra på att sjunga! n_n
Hon sjöng mest covers, men de var riskigt bra.

Jag tyckte verkligen om det jättemycket, men...

jag hade så ont under konserten! @_@
Pappa försökte hjälpa mig genom att värma mitt knä, men det hjälpte inte ;_;

Men det funkade till slut.
______________________________________________________________

I lördags åkte mamma, pappa och jag till Uddevalla och köpte lite saker. (kort och lista kommer senare)

Hade ganska roligt, tittade också på en röd S40 och det var jättenära att vi faktiskt köpte den >.<.
Meeeeen, det blev inte av ändå ^^
______________________________________________________________

pappa hängde upp mina bilder på söndagen ^o^
mamma fick mig på städhumör, så jag städade hela lägenheten, även i skåpen >.<

sedan duscha jag och tittade på tv tills Sanne kom. (hon ska typ bo hos mig under skoltid ^^)
______________________________________________________________

Hade matte-test som gick helt åt schutta hejta...menmen,

nu har jag historia och vi ska jobba med en uppgift som jag inte helt har fattat vad vi ska göra T_T
______________________________________________________________

Hej Svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar