onsdag 23 september 2009

mår så dåligt,

är sjuk, varit det i minst två veckor snart.
stannade hemma från tors-mån.
var tvungen att komma tillbaka till skolan igår.
skulle ju till sjukgymnasten.
d gick jättebra, fick nya övningar och det funkar, men jag känner att jag får ont i knät varje gång jag gjort dessa nya övningarna O_O
sen så har jag ju japanska idag, och d kan jag inte missa.
träffa Hanna en sista gång innan hon försvinner bort från mig.
(hon ska till Japan snart T_T)
kommer sakna henne sjuk!
sen så e Sanne borta för en tid framåt, så jag kommer känna mig sååå ensam ;_;

nu till det glada n_n
mamma och pappa kom tillbaka från Österrike igår n_n
jag blev så glad, får träffa de snart igen n_n
sedan så ska vi fira mamma på lördag, stor fest (undra hur många som verkligen kommer >.<)
men det kommer säkerligen kännas mysigt ifall det bara blir några få.
vill inte dela mamma och pappa med andra, träffar de ju jättelite, och när jag äntligen träffar dem så är, antingen en massa andra människor med, eller så blir det bara stressigt och bråkigt, vill inte ha det så!
älskar mina föräldrar ju så mycket!

ska ta skolkort nu. lägger upp ett nyare kort också, synes n_n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar