onsdag 8 april 2009

2009年4月8日

hej igen =)

Jag har inte hunnit skriva, men en sak är klar...
Det är Påsklov :D
snart slut dock >.<

I fredags hämtade mamma mig hemifrån min lägenhet, så att jag skulle kunna ta med mig mina judokläder hemifrån. vi åkte och handlade och hade allmänt kul o(^o^)o
Så kom vi hem och gick nästan omedelbart till sängs, efter kvällsmaten.

Gick upp vid 8-tiden och gick med hundarna, efter frukosten ^^)
jag gick ganska långt och efterråt grillade vi :D det var så gott och efterlängtad!
Gick o la mig vid 10-tiden på kvällen och somnade väll vid 11 eller ngt :P

Sen på söndagen gick vi väl upp vid 9 eller 10 på morgonen. Jag gick också där med hundarna och så bastade vi =D vi gick och la oss vid 9 tiden på kbällen, mamma och jag i alla fall då pappa redan gick o la sig vid 7-tiden. >.<

På måndag gick jag upp vid 10 eller nåt. gick med hundarna och tog det lugnt. gick ut med Anton och hämtade Jennifer vid centrum och efter middagen hemma gick vi tre ut och åt pizza vi 20.00. det var jättegott och jätteroligt. o(^o^)o

Igår gick jag upp vid 9-tiden och gick med hundarna. gick över till Anton en stund, tills Jennifer åkte hem. Gick sedan själv hem och tog det lugnt med tv:n. :P
Gick till sängs vid 22.00 och nu gick jag upp nyss...typ tio i fem >.<'
jag är så trött, men ska till läkaren och tandläkaren idag, så ska dra nu,

så, byebye (^.^)V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar