fredag 3 april 2009

2009年4月3日

hej svejs =D

när vi kom hem till Sanne i onsdags gick vi ut med Link, Sayomis hund, i mer än tre timmar =O
sen så spelade vi tv-spel och på kvällen tog vi massa kort med Sannes kläder xD sen såg vi på en konstig film på tv och vid tre tiden somnade vi, eller somnade, Link ville inte låta mig sova, han låg så att jag inte kund lägga mig xD

stannade kvar hos Sanne även igår. Sabina fyllde år, grattis =D
Vi gick till Willys med Link, typ två eller tre timmar eller nåt och så hämtade Sabina oss så vi slapp gå tillbaka. det var så fint väder idag att vi satt ute och solade och lekte med link :D
åkte in-lines en massa :D Fast när Link drog Sanne så sprang han på mig så jag skrapa upp vade :S. Men det var inte så farligt, tog in-linesen och åkte till Grunnebo. Det var jätteroligt :D
Sen när vi gick in pluggade vi faktiskt. :O Seriösa också. :P
När Andreas kom hem gjorde han mat åt Sanne och mig och så gick vi och la oss ganska tidigt också. Fast Link verka inte vilja gå från min sida på natten, han låg vid mitt huvud på soffan nästan hela natten, igen...vaknade tusen gånger för att han slickade mig i ansiktet eller tryckte bort mig från kudden...

menmen, det tog åratal att göra iordning sig imorse :O det brukar gå på en kvart annars, men det tog nästan mer än en timma idag :o Sabina körde oss till skolan och nu har vi samhällskunskap med George. Jag orkar inte idag xD

mamma ska hämta mig sedan och jag vill verkligen basta sen...

see ya :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar