tisdag 12 maj 2009

Japanska smileys (O_O)

Jag hittade en lista på japanska smileys här så jag tänkte lägga upp dessa här då:

Smile : (n_n)
uh..oh : (._.)
sick,sleepy,tired : (-___-)
tears : (;_;)
cry,sad : (T_T)
dizzy : (@_@)
amazed : (O_O)
astonished : (*^*)
ouch : (>_<)
happy : (^_^)
happier : *(^O^)*
glad : (^o^)
mad : (¬_¬)
pissed off : (¬_¬")
dead : (X_X)
boring : (=_=)
i love it : (*-*)
sad : (!__!)
incredulous : (o_O)
incredible : (*O*)
pretentious : (-O-)
crying : ([o])
Glancing around : \\(<.<|>.>)//
crying : ([-])
confused : (p_q)
seriously? : (o_o)
crying bad : (;O;)
duh : (_O_)
confused : (.O.')
i messed it up : (-_-;)
serious : ('_')
what? : (?_?)
singing : ('O')
sleeping on the desk,giving up : m(_ _)m
wow : w(^o^)W
melted,sad : (/_\)
cat, kittie : (=^_^=)
sad : (u_u)
blue mood : (ú_ú)
d*mn! : (>xdrooling : (*¬*)
fake smile : (ñ_ñ)
infinite sadness : (Y_Y)
money talks : ($_$)
mad : (ò_ó)
in love : (♥_♥)
noooooo : (xOx)
yuck! : (>O<)
wink : (-_o)
jealous : 8(>_<)8
what r u looking : (ô_ô)
sleepy : (z_z)
didn't sleep : (9_9)
look awry : (>>)
feint : (6.6)
you're crazy : (~o~)
bye : (^_^)/~~
sad goodbye : (ToT)/~~~
goodbye (crying) : (;_;)/~~~
victory : (^-^)V
good luck : p(^^)q
beaten up : (#_#)
dancing : \(^o\) (/o^)/
shy : (n///n)
surprised : (o|o)
i'm sorry : (U_U)
shocked : (.-.)
hug : (>*-*>)
hands up : ^(*-*)^
congratulations : (^-^)b
fabulous, great : \(*O*)/
cheering : (^^)//
escaping : ((((((^_^;)
uhmmmm : ((+_+))
peace : (^o^)y
arrrrgh! : (>.<)
greedy : ($v$)
asleep : (-.-)zzzzz
wink : (~_^)
Monkey, dog, animal face : ( )( O . O )( )
Sleeping : ( L_____L ) ~zzz
Happy Neko : (^w^)
Crazy Happy Neko : (>w<)
Wow : (OwO)
Cry happily : (^;_;^)
what the!?! : (ò_ô)
uhh... : (õ_ó)
yeah right... : (¬_¬)

Annars har det inte hänt så mycket. Jag hade nationella prov i Matematik B nyss och det gick bra, tror jag... :P

skriver mer när jag har nåt att skriva..:P

4 kommentarer:

  1. haha vilken bra liten appendix. Vissa var lite weird, typ fick titta två gånger för crazy happy nekko (n_n)

    SvaraRadera
  2. DasS sa...
    Älskar det här typsnittet(bokstäverna), kan du berätta vad den heter?(Kan även kallas font) *-*

    SvaraRadera
  3. Jag igen
    Jag som postade nyss, bara ett tillägg:
    Kan du skriva upp fontet som du har längst upp "tisdagen..." SNÄLLA? ^o^y

    SvaraRadera
  4. svar till Anonym^^

    antingen IMPACT lr Times...är dock osäker för jag bytte typsnitt innan jag såg att du skrev, sry m(_ _)M

    SvaraRadera