måndag 11 maj 2009

Att förlora någon viktig...

I fredags förlorade jag en viktig person i mitt liv.
Jag vet att många kommer att tänka att: "Hur kan detta vara en viktig person?"
Men ja, han var min bästa vän någonsin och han lämnade ett stort hål i mitt hjärta, jag ska nu inte vara självisk. Jag vet att han har det bättre nu.
När mina föräldrar berättade, verkade det inte vara sant, men ju längre tid det går, och ju mer jag tänker på det märker jag att det är sant. Jag märker att jag aldrig mer kan hålla honom och att jag aldrig mer kan se han. Jag vet att det nog kommer ta ett tag innan jag kan tänka på han utan att gråta.
Han blev 14 och ett halvt år gammal. Han hade ett långt, och förhoppningsfullt, ett bra liv med oss. Jag saknar dig, gubben. Jag ville bara säga "hej då" på ett värdigt sätt. Men jag fick aldrig chansen. Du bara försvann. Gud vad jag saknar dig.
Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig, och att jag saknar dig av hela mitt hjärta.

R.I.P. Anouk of New Durham <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar