torsdag 23 februari 2012

Livet på BB

Sitter här på min soffa och tittar på "Livet på BB" på kanal 9. Johan är inte så glad på mig för att han inte giller det här programmet. När jag ser hur dessa kvinnor beter sig börjar jag inse att jag behöver min mamma med på min förlossning, för att jag verkligen kan bli en bitch. Tror inte Johan kan klara av mig utan stöd xD. Jag vill verkligen inte vara hemsk mot barnmorskorna på BB, för jag vet ju att de gör allt de kan för mig och mitt barn. Längtar nästan dit nu, fastän jag fruktar för smärtan. Jag ser verkligen fram emot att få hålla min lilla Alien i min famn, att få ta vårt första familjefoto. Gosh, nu vill jag gråta. Inte bra att tänka såhär. Jag har ju 16 veckor kvar!

Ska ta ett bad nu och sedan sova.

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar