torsdag 23 februari 2012

Idag föddes en liten prinsessa =)

Idag kl. 04.26 födde allas våran kronprinsessa Victoria en liten frisk flicka. Hon vägde 3280 gram och var 51 cm lång. Namnet är bestämt, men vi får vänta lite till innan vi vet vad den lilla prinsessan ska få heta ^^ Härligt att saker går fint för kronprinsessan, man kan bara hoppas att allt går bra för mig med när det är dags ;)

Har själv inte gått upp än, för natten har varit för jävlig! Stormen har gjort att jag inte kunde sova förrens runt femtiden då jag kröp in i min käres famn och äntligen fick lite lugn och ro. Jag hatar när det stormar!

Den senaste halvtimman (som jag varit vaken >.<) har barnet inte legat still för fem öre. H*n är väldigt aktiv, just på morgonen och natten. Jag älskar min lilla alien redan ♥. Lite mindre än fyra månader och min lilla alien ligger i min famn. Känns dock som en evighet, fast varje vecka verkar flyga iväg =)

Ska nog gå upp nu och äta lite. Ska träffa Emma kl 13.oo för en liten latte på Espresso House. Längtar, har inte träffat henne på evigheter!

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar