söndag 2 oktober 2011

Köket omdekorerad^^

Köket ^^
Idag kom jag mig till att omdekorera lite i mitt kök n_n Sen så va de köttfärssås till lunch och så gick vi iväg för att köpa frukt och grönsaker (= har också läst lite i AWA:n (Social Psychology; Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert; 7:nde upplagan) till morgondagens info sökning ^^. Det känns fortfarande så overkligt att vara gravid =P imorgon måste jag ringa BM och Astmasköterskan för stuff =3 Köpte också nya teeburkar på Record, och nytt tee n_n Johan köpte mig lite kärlekstee ^3^ älskar dig Johan ^^
nya Teeburkar ^^
Johan lovade att ge mig en massage nu på kvällen (= längtar verkligen dit ^^ Shiino verkar också äntligen ha gått upp i vikt, och så kommer Sanne hit kanske på tidag eller onsdag o.o har saknat henne så jättemycket. det gör mig verkligen glad att hon har bestämt sig att komma hit ^^
Så, ska läsa lite till, bli masserad och sen sova ^^

God natt (=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar