onsdag 15 juni 2011

水曜日、2011年6月15日です。 感想。

Så, nu när jag är ensam har jag fått tid att tänka lite.
Det jag tänkte över nu på kvällen var vad som är viktigast för mig.
Så jag skrev upp en lista på de 10 viktigaste sakerna och sedan rangordnade jag de.
1-10 där 1 är viktigast och 10 är inte sååå viktigt, men ändå viktigt för mig.

Enjoy...

1. Johan <3 (Who'd have thought ^.-)

2. Shiino n_n (min bäbis)

3. Mamma och Pappa (saknar er)

4. Mina minnen (kan bara inte leva utan)

5. Kramar (enda sen jag var liten >.<'')

6. Farmor & Farfar (självfallet är de med på listan!! ses på sommaren)

7. Mormor & Morfar (hehe, ses till sommaren)

8. Mina Vänner (trodde ni verkligen jag skulle glömma er?! <<||>>)

9. Jag (japp, här kommer jag ^.^)

10. Musik (tänk er ett liv utan o.O)

Det var dessa tankar.

Nu får jag väl gå och sova då jag inte tog en nattrunda med Shiino kommer han nog väcka mig vid 7.oo >.<''
おやすみなさい \(^.^)/

1 kommentar: