lördag 26 december 2009

=/

förlåt, förlåt är allt jag kan säga…
bara för en liten rädsla förlorade jag min bästa vän, den bästa vän jag någonsin haft och någonsin kommer ha…jag tänkte redan från början att jag inte var värt dig och nu har det visats…jag lyckas verkligen alltid missförstås…jag var bara orolig…och med den oron har jag nu lyckats förlora det bästa som nånsin har hänt mig…och jag vet att det inte är någon annans fel…den här gången…är det bara mitt fel…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…förlåt…det är allt jag kan säga…för jag vill verkligen få din förlåtelse…jag skiter i alla andra, men utan dig vet jag inte hur den här skiten ska kunna fprtsätta…mår så piss…saknar dig…jag vet att det här inte kan fortsätta…och det kommer det inte heller göra…………
HejDå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar