fredag 20 november 2009

much stuff happening >.<'

Två låtar som verkligen stämmer in på Sanne och mig är Rafael Weber's Vertraue mir och Es tut mir Leid…
De är jätte bra och stämmer in perfekt n_n
Lägger in länkarna här så ni kan lyssna på låtarna =)
Vertraue Mir
Es tut Mir leid

Kommer inte hem den här helgen … har en tävling och en konsert jag ska på n_n på måndag ska jag kanske träffa syrra <3 hämta lite medicin hoss mamma också...älskar dig mamma ^3^

Jonathan fyller 19 idag...grattis ^3^

Sanne har varit hoss mig hela veckan…lite trångt men o så mysigt <3

Det är japanska avslutning nästa vecka…kommer bli så tråkigt utan gruppen T_T
men man fortsätter plugga ändå!! älskar att plugga japanska…det lugnar ner mig >.<'

Ska kanske träffa Joel snart också…får se när det blir ^o^

Jag får inte tag i Anton >.< han verkar ha försvunnit efter körproven…nåt måste ha hänt o_o måste ha tag i han!!! ska försöka ringa han senare…^.^ saknar faktiskt han T_T

har lunch snart…byebye ^.^

1 kommentar:

  1. Låtarna är så underbara<3
    Hahaha trångt och mysigt det kan man lugnt säga!
    Men jag tycker du får komma hem tilll mig snart! <3
    Älskar dig gummman<3

    SvaraRadera